SRSC4540G5
Reachstacker z spreaderem ELME 817/SANY SDJ 450G
Ten duży model o rozstawie osi 7 metrów oferuje 45 ton udźwigu.
Przy zastosowaniu podpory hydraulicznej jego udźwig zwiększa się w trzecim rzędzie aż o 8 ton
Ten reach stacker pokazuje swoje mocne strony szczególnie podczas przeładunków na terminalach kolejowych.
Dzięki szybko opuszczanej podporze hydraulicznej, aktywuje się aż 31 ton dostępnego udźwigu w trzecim rzędzie ci zwiększa również udźwig przy załadunku wagonów z drugiego toru kolejowego .
Żaden inny producent nie może zaoferować tak fantastycznej elastyczności dzięki możliwości zwiększenia udźwigu również przez zastosowanie ruchomej przeciwwagi .
Dzięki temu ta reach stacker jest doskonałym rozwiązaniem do załadunku kolejowego oraz do załadunku wyjątkowo ciężkich kontenerów o szerokiej unifikacji .
Udźwig w 1. / 2. / 3. rzędzie: 45 t / 40 t / 23 t
Rozstaw osi: 7000 mm
Silnik: Volvo TAD 1171VE
Norma emisji: EU Tier IV
Moc znamionowa: 265 kW przy 1450-2100 obr./min
Max. moment obrotowy: 1785 Nm przy 1260 obr/min
Typ skrzyni biegów: Dana TE32, w pełni automatyczna skrzynia biegów PowerShift z przekładnią hydrokinetyczną
Masa eksploatacyjna: 81 900 kg
Max. udźwig: 45 t
- Cały główny sprzęt pochodzący od europejskich dostawców = wysoka jakość
- Silnik Volvo, skrzynia biegów Dana, oś przednia Kessler, hydraulika Parker, rozrzutniki ELME
- Komponenty konstrukcji stalowej opracowane w Chinach i Niemczech
- Testowanie i produkcja w Niemczech zapewniają trwałość gwarantowaną przez TUV Niemcy
- Szeroka gama funkcji wyposażenia jest już dostępna w standardowych maszynach, np. hydraulicznie ruchoma kabina, kamera cofania, klimatyzacja, czułe sterowanie joystickiem, kolorowy wyświetlacz, regulowana kolumna kierownicy, duża ilość punktów świetlnych, kamer oraz komfortowe wyposażenie kabiny operatora
- Opcjonalna ruchoma przeciwwaga zapewnia 1 tonę dodatkowego udźwigu

( ) wartości w nawiasach z wysuniętą przeciwwagą
*** 15 250 mm wysokości podnoszenia z rozrzutnikiem ELME / 15 100 mm wysokości podnoszenia z SANY Spreader
| WYMIARY | ||
| L1 Długość całkowita | 12046 mm | ![]() ![]() |
| Rozstaw osi Y | 7000 mm | |
| h2 Wysokość wraz z obrotowa lampa ostrzegawcza | 4940 mm | |
| m2 Prześwit | 350 mm | |
| h1 Wysokość do szczytu wysięgnika | 4730 mm | |
| h7 Wysokość siedziska | 2606 mm | |
| b3 Szerokość całkowita | 6042-12175 mm | |
| b1 Całkowita szerokość z przodu | 4188 mm | |
| b2 Całkowita szerokość z tyłu | 3310 mm | |
| b10 Rozstaw kół z przodu | 3033 mm | |
| b11 Rozstaw kół z tyłu | 2790 mm | |
| Ruchomy skok przeciwwagi | 500 mm | |
| Wb Koło skrętu | 9200 mm | |
| AST20 Szerokość korytarza z kontenerem 20′ | 12.000 mm | |
| AST40 Szerokość korytarza z kontenerem 20′ | 13600 mm | |
| Przejazd ruchomej kabiny | 2900 mm | |
| NAPĘD | ||
| Typ silnika | VOLVO TAD 1171VE | |
| Moc znamionowa | 265 kW/2100 obr/min | |
| Maks. moment obrotowy | 1750 Nm/1260 obr/min | |
| Norma emisji | Poziom IV UE | |
| Typ skrzyni biegów | DANA TE30/32 | |
| Liczba biegów | F4/R4 | |
| Oś napędowa | Kessler D106 | |
| Rozmiar opony | 18.00×33 | |
| Z ROZRZUTNIKIEM SANY SDJ 450G TOPLIFT | ||
| Ciąg boczny +/- | 800 mm | |
| Kąt obrotu +/- | 105/195 ° | |
| Mechaniczna kompensacja nachylenia +/- | 2/2 ° | |
| Waga rozrzutnika | 7900 kg | |
| Wzrost wagi z 30 stopami | 400 kg | |
| Z ROZRZUTNIKIEM ELME 817 TOPLIFT | ||
| Ciąg boczny +/- | 800 mm | |
| Kąt obrotu +/- | 105/195 ° | |
| Mechaniczna kompensacja nachylenia +/- | 2/2 ° | |
| Waga rozrzutnika | 9300 kg | |
| Wzrost wagi z PPS | 700 kg | |
| BUM | ||
| Wysokość podnoszenia rozrzutnika SANY toplift | 15100 mm | |
| Wysokość podnoszenia rozrzutnika ELME Toplift | 15 250 mm | |
| Rozrzutnik SANY min. wzrost | 1220 mm | |
| Rozrzutnik ELME min. wzrost | 1370 mm | |
| Kąt wysięgnika | 56,5 ° | |
| MASA Z ROZRZUTNIKIEM SANY SDJ 450G TOPLIFT | ||
| Waga całkowita | 80 500 kg | |
| Nacisk na oś w stanie pustym (przód/tył) | 36600/43900 kg | |
| Nacisk osi przy max. obciążenie w L1 (przód/tył) | 98 680/26 820 kg | |
| Nacisk osi przy max. obciążenie w L2 (przód/tył) | 107 940/12 560 kg | |
| Nacisk osi przy max. obciążenie w L3 (przód/tył) | 92 890/10 610 kg | |
| MASA Z ROZRZUTNIKIEM ELME 817 TOPLIFT | ||
| Waga całkowita | 81 900 kg | |
| Nacisk na oś w stanie pustym (przód/tył) | 38960/42940 kg | |
| Nacisk osi przy max. obciążenie w L1 (przód/tył) | 102 620/24 280 kg | |
| Nacisk osi przy max. obciążenie w L2 (przód/tył) | 11,0420/11,480 kg | |
| Nacisk osi przy max. obciążenie w L3 (przód/tył) | 93 870/10 3030 kg | |
| WYJŚCIE | ||
| Maks. udźwig | 45 000 kg | |
| Wysokość sztaplowania z pojemnikami 9’6″ | 5 | |
| Wysokość sztaplowania z pojemnikami 8’6″ | 5 | |
| Prędkość podnoszenia nieobciążony/załadowany | 420/220 mm/s | |
| Prędkość opuszczania nieobciążony/załadowany | 500/400 mm/s | |
| Prędkość jazdy nieobciążony/załadowany | 25/21 km/h | |
| Siła wspinania nieobciążona/załadowana | 43/28% | |
| Poziom hałasu wewnątrz kabiny | 72 dB(A) | |
| Poziom hałasu na zewnątrz kabiny | 104 dB(A) | |
| Siła pociągowa | 350 kN | |
| SERWIS POJEMNOŚĆ NAPEŁNIANIA | ||
| Olej hydrauliczny | 900 litrów | |
| Olej hamulcowy | 150 litrów | |
| Olej do skrzyni biegów | 65 l | |
| Olej w osiach | 73 l | |
| Olej przekładni głównej | 2×14 litrów | |
| Płyn chłodzący | 1,6 l | |
| Zbiornik na olej napędowy | 520 litrów | |
| Zbiornik AdBlue | 45 litrów | |
| Objętość oleju silnikowego | 36 l | |
| Płyn chłodniczy | 64 l |

