SAC2500E
-Wysięgnik z pełnym wysuwem 75m
-Bezprzewodowy pilot zdalnego sterowania
-Zakłócenia antyelektromagnetyczne
-Całkowicie nowy projekt iCab
Wyposażenie standardowe:
KOMFORT OPERATORA / KABINA
› Trzy siedzenia ze składaną koją. › Jego właściwości dźwiękochłonne odpowiadają standardom pojazdów ciężarowych o dużej ładowności. › Fotel z zawieszeniem pneumatycznym wyposażony jest w amortyzację, regulację oparcia, podparcie lędźwiowe i inne ergonomiczne konstrukcje. › Wirtualny instrument LCD i ekran konsoli o przekątnej 12,1 cala integrują automatyczne sterowanie klimatyzacją. › Temperaturę wewnętrzną można regulować precyzyjnie i płynnie. › Reflektory LED, elektrycznie podgrzewane lusterka wsteczne, kierownica wielofunkcyjna. › Sterowanie sprzętem multimedialnym odbywa się za pomocą przycisków zintegrowanych z kierownicą.
BEZPIECZEŃSTWO
› Hamulec zasadniczy: dwuobwodowy, wspomaganie pneumatyczne na wszystkich kołach, hamulec tarczowy zaciskowy i podwójne komory powietrzne na osiach 1 i 2. › Hamulec postojowy: działa na osiach 2, 3, 4 i 5 za pomocą sprężynowej komory powietrznej. › Hamulec wspomagający: zwalniacz hydrauliczny skrzyni biegów, zapewniający bezpieczeństwo podczas jazdy po długich wzniesieniach.
SPRZĘT ROBOCZY
› Kesslera. Osie 2, 4, 5 to osie napędowe przekładni planetarnej z blokadą międzykołowego mechanizmu różnicowego, a oś 4 wyposażona jest w międzyosiowy mechanizm różnicowy. › Wszystkie osie są kierowane. Osie 1, 2 posiadają wspomaganie układu kierowniczego ze sprzężeniem zwrotnym, a osie 3, 4, 5 są sterowane hydraulicznie.
ŚWIATŁA ROBOCZE
› Światła – przednie (LED)
PODWOZIE SAMOLOTU
› Układ typu H, czteropunktowe podparcie, dwustopniowa belka podpory rozkładana hydraulicznie, podnośnik podpory chroniony dwukierunkowym zaworem utrzymującym.
SILNIK
› Model: 6-cylindrowy rzędowy silnik wysokoprężny Benz OM471LA z chłodnicą wodną i chłodnica inter. › Norma emisji: E3A / E5. › Pojemność zbiornika paliwa: 450L.
WYSIĘGNIK I SYSTEM TELESKOPOWY
› Wysięgnik składający się z 7 sekcji, odporna na zginanie konstrukcja w kształcie litery U, spawana z blachy stalowej o wysokiej wytrzymałości na rozciąganie. Teleskopowanie za pomocą pojedynczego cylindra z automatycznym przypinaniem. Jeden siłownik dwustronnego działania steruje wszystkimi sekcjami w celu uzyskania zmiennej długości wysięgnika.
Dane techniczne:
Maks. udźwig | 250 | t | ||
Waga brutto | 60000 | kg | ||
Model silnika (podwozie) | OM471LA | |||
Maks. moc silnika | 390/1600 | kW/rpm | ||
Maks. moment obrotowy silnika | 2600/1300 | N·m/rpm | ||
Model silnika (NADBUDOWA) | B6.7(E5) / QSB7(E3A) | |||
Maks. moc silnika | (149/2200) / (150/2050) | kW/rpm | ||
Maks. moment obrotowy silnika | (990/1300) / (825/1100) | N·m/rpm | ||
Całkowita długość | 15998 | mm | ||
Całkowita szerokość | 3000 | mm | ||
Całkowita wysokość | 3950 | mm | ||
Promień obrotu ogona | 5.3 | m | ||
Sekcje wysięgnika (ilość) | 7 | |||
Długość wysięgnika | 113.1 | m | ||
Maksymalny moment podnoszenia | 6509 | kN·m | ||
Maksymalna wysokość podnoszenia | 111 | m |