SRSC4540G5
Reachstacker z spreaderem ELME 817/SANY SDJ 450G
Ten duży model o rozstawie osi 7 metrów oferuje 45 ton udźwigu.
Przy zastosowaniu podpory hydraulicznej jego udźwig zwiększa się w trzecim rzędzie aż o 8 ton
Ten reach stacker pokazuje swoje mocne strony szczególnie podczas przeładunków na terminalach kolejowych.
Dzięki szybko opuszczanej podporze hydraulicznej, aktywuje się aż 31 ton dostępnego udźwigu w trzecim rzędzie ci zwiększa również udźwig przy załadunku wagonów z drugiego toru kolejowego .
Żaden inny producent nie może zaoferować tak fantastycznej elastyczności dzięki możliwości zwiększenia udźwigu również przez zastosowanie ruchomej przeciwwagi .
Dzięki temu ta reach stacker jest doskonałym rozwiązaniem do załadunku kolejowego oraz do załadunku wyjątkowo ciężkich kontenerów o szerokiej unifikacji .
Udźwig w 1. / 2. / 3. rzędzie: 45 t / 40 t / 23 t
Rozstaw osi: 7000 mm
Silnik: Volvo TAD 1171VE
Norma emisji: EU Tier IV
Moc znamionowa: 265 kW przy 1450-2100 obr./min
Max. moment obrotowy: 1785 Nm przy 1260 obr/min
Typ skrzyni biegów: Dana TE32, w pełni automatyczna skrzynia biegów PowerShift z przekładnią hydrokinetyczną
Masa eksploatacyjna: 81 900 kg
Max. udźwig: 45 t
- Cały główny sprzęt pochodzący od europejskich dostawców = wysoka jakość
- Silnik Volvo, skrzynia biegów Dana, oś przednia Kessler, hydraulika Parker, rozrzutniki ELME
- Komponenty konstrukcji stalowej opracowane w Chinach i Niemczech
- Testowanie i produkcja w Niemczech zapewniają trwałość gwarantowaną przez TUV Niemcy
- Szeroka gama funkcji wyposażenia jest już dostępna w standardowych maszynach, np. hydraulicznie ruchoma kabina, kamera cofania, klimatyzacja, czułe sterowanie joystickiem, kolorowy wyświetlacz, regulowana kolumna kierownicy, duża ilość punktów świetlnych, kamer oraz komfortowe wyposażenie kabiny operatora
- Opcjonalna ruchoma przeciwwaga zapewnia 1 tonę dodatkowego udźwigu
( ) wartości w nawiasach z wysuniętą przeciwwagą
*** 15 250 mm wysokości podnoszenia z rozrzutnikiem ELME / 15 100 mm wysokości podnoszenia z SANY Spreader
WYMIARY | ||
L1 Długość całkowita | 12046 mm | |
Rozstaw osi Y | 7000 mm | |
h2 Wysokość wraz z obrotowa lampa ostrzegawcza | 4940 mm | |
m2 Prześwit | 350 mm | |
h1 Wysokość do szczytu wysięgnika | 4730 mm | |
h7 Wysokość siedziska | 2606 mm | |
b3 Szerokość całkowita | 6042-12175 mm | |
b1 Całkowita szerokość z przodu | 4188 mm | |
b2 Całkowita szerokość z tyłu | 3310 mm | |
b10 Rozstaw kół z przodu | 3033 mm | |
b11 Rozstaw kół z tyłu | 2790 mm | |
Ruchomy skok przeciwwagi | 500 mm | |
Wb Koło skrętu | 9200 mm | |
AST20 Szerokość korytarza z kontenerem 20′ | 12.000 mm | |
AST40 Szerokość korytarza z kontenerem 20′ | 13600 mm | |
Przejazd ruchomej kabiny | 2900 mm | |
NAPĘD | ||
Typ silnika | VOLVO TAD 1171VE | |
Moc znamionowa | 265 kW/2100 obr/min | |
Maks. moment obrotowy | 1750 Nm/1260 obr/min | |
Norma emisji | Poziom IV UE | |
Typ skrzyni biegów | DANA TE30/32 | |
Liczba biegów | F4/R4 | |
Oś napędowa | Kessler D106 | |
Rozmiar opony | 18.00×33 | |
Z ROZRZUTNIKIEM SANY SDJ 450G TOPLIFT | ||
Ciąg boczny +/- | 800 mm | |
Kąt obrotu +/- | 105/195 ° | |
Mechaniczna kompensacja nachylenia +/- | 2/2 ° | |
Waga rozrzutnika | 7900 kg | |
Wzrost wagi z 30 stopami | 400 kg | |
Z ROZRZUTNIKIEM ELME 817 TOPLIFT | ||
Ciąg boczny +/- | 800 mm | |
Kąt obrotu +/- | 105/195 ° | |
Mechaniczna kompensacja nachylenia +/- | 2/2 ° | |
Waga rozrzutnika | 9300 kg | |
Wzrost wagi z PPS | 700 kg | |
BUM | ||
Wysokość podnoszenia rozrzutnika SANY toplift | 15100 mm | |
Wysokość podnoszenia rozrzutnika ELME Toplift | 15 250 mm | |
Rozrzutnik SANY min. wzrost | 1220 mm | |
Rozrzutnik ELME min. wzrost | 1370 mm | |
Kąt wysięgnika | 56,5 ° | |
MASA Z ROZRZUTNIKIEM SANY SDJ 450G TOPLIFT | ||
Waga całkowita | 80 500 kg | |
Nacisk na oś w stanie pustym (przód/tył) | 36600/43900 kg | |
Nacisk osi przy max. obciążenie w L1 (przód/tył) | 98 680/26 820 kg | |
Nacisk osi przy max. obciążenie w L2 (przód/tył) | 107 940/12 560 kg | |
Nacisk osi przy max. obciążenie w L3 (przód/tył) | 92 890/10 610 kg | |
MASA Z ROZRZUTNIKIEM ELME 817 TOPLIFT | ||
Waga całkowita | 81 900 kg | |
Nacisk na oś w stanie pustym (przód/tył) | 38960/42940 kg | |
Nacisk osi przy max. obciążenie w L1 (przód/tył) | 102 620/24 280 kg | |
Nacisk osi przy max. obciążenie w L2 (przód/tył) | 11,0420/11,480 kg | |
Nacisk osi przy max. obciążenie w L3 (przód/tył) | 93 870/10 3030 kg | |
WYJŚCIE | ||
Maks. udźwig | 45 000 kg | |
Wysokość sztaplowania z pojemnikami 9’6″ | 5 | |
Wysokość sztaplowania z pojemnikami 8’6″ | 5 | |
Prędkość podnoszenia nieobciążony/załadowany | 420/220 mm/s | |
Prędkość opuszczania nieobciążony/załadowany | 500/400 mm/s | |
Prędkość jazdy nieobciążony/załadowany | 25/21 km/h | |
Siła wspinania nieobciążona/załadowana | 43/28% | |
Poziom hałasu wewnątrz kabiny | 72 dB(A) | |
Poziom hałasu na zewnątrz kabiny | 104 dB(A) | |
Siła pociągowa | 350 kN | |
SERWIS POJEMNOŚĆ NAPEŁNIANIA | ||
Olej hydrauliczny | 900 litrów | |
Olej hamulcowy | 150 litrów | |
Olej do skrzyni biegów | 65 l | |
Olej w osiach | 73 l | |
Olej przekładni głównej | 2×14 litrów | |
Płyn chłodzący | 1,6 l | |
Zbiornik na olej napędowy | 520 litrów | |
Zbiornik AdBlue | 45 litrów | |
Objętość oleju silnikowego | 36 l | |
Płyn chłodniczy | 64 l |